A tvoje slovo budiž ano – ano, ne – ne!

Tak na tohle ponaučení z Bible rychle zapomeňte. To byste se v byznysu a marketingu naprosto ztratili a znemožnili. Nemůžete přece klientovi na rovinu říct, že jeho úžasná pojistka má ze všech pěti důvodů plnění hned asi šedesát výjimek, které se skrývají mezi posledními odstavci čtyřicetistránkové smlouvy, prošpikované odkazy na paragrafy, interní předpisy a ustanovení a podobně. Vy samozřejmě slíbíte zákazníkovi i modré nebe a v autě sedm rychlostí, i když má ve skutečnosti o dvě méně.

Buďte upřímní

Zákazníkovi na rovinu sdělte všechny neskutečné výhody a letmo se zmiňte také o jedné bezvýznamné nevýhodě, protože „chcete k němu být upřímní.“ Jistě to ocení, zvláště když mu slíbíte, že i to by se případně „dalo nějak udělat“, když se obrátí přímo na vás. K tomu mu nenápadně prostrčte nějaký kousek reklamního textilu a byl by v tom čert, aby se nechytil na udičku!